Friday, 22 July 2011

TEKANAN + STRESS = FEDUP







hai sahabat2 ku...



ingat hari jumaat ni boleh la rasa nak happy2 kat office ni, yeala kan sok da sabtu.. yihakkkk tapi hari nie terasa macam ada tekanan je la.. sampai bila la benda ni semua nak berakhir... aku dok sini bukan nye kene jaga benda tu.. tiada langsong senarai kerja tu dalam skop keje aku, sekali sekala aku tak kisah la.. nie dalam satu hari ada 4 ke 5 ke 6 biji benda tu. gila ke? terkejar-kejar la aku nak buat semua tu.... stresssss nya la aku rasa.. rasa macam nak jerit sekuat hati yang aku tak nak buat keje tu... Ya TUHAN tolong la sabar kan hati ku.. tahap kesabaran aku ada batas nya.. aku tahu la aku kuli je kat sini tak boleh nak bantah2 kan.. tapi aku pon ada perasan juga.. sedih nye la rasa T_T



nota kaki: benci!

Thursday, 21 July 2011

Bila nak Jumaat?


hye.. erm.. tak tahu la kenapa dengan aku minggu nie.. asyik tertukar hari je.. bru hari selasa aku dah cakap rabu dan hari ni, boleh pulak aku ingat hari jumaat.. tak sabor2 aku nak cuti.. rase lame bebenor la nak sampai ke HARI JUMAAT yang sebenar... aduhaiiii.....





nota kaki : setia menanti